środa, 7 listopada 2012

Powrót?

Cześć.. no dobra, wiem, że niektóre mają ochotę na mnie nakrzyczeć, ewentualnie zabić :)
Mam okropny nawał obowiązków i to prawdopodobnie jedyny wytłumaczalny i prawdziwy powód mojego zniknięcia bez wyjaśnień.
ALE...Ostatnio znalazłam czas by coś naskrobać.. co mnie zdziwiło, bo został tydzień do próbnych...
Pytaniem jest... Czy chciałybyście mojego powrotu? Chciałybyście wciąż czytać historię Cherry i idiotów w Londynie? Chciałybyście... dobra, nie potrafię zrobić nawet durnego napięcia.. mniejsza o to.
Więc jak? Jesteście na tak, czy nie? :)
Wiśnia :D
                                                                                         ONI NAS KOCHAJĄ *.*

3 komentarze:

  1. Wiem, rozpiszę się: TAK. ;DD

    Nie no. Poważnie, to Ty i tak wiesz, co sądzę na temat Twego powrotu. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. TAK TAK TAK TAK TAK ! OCZYWIŚCIE ŻE CHCEMY ! <33
    JA JUŻ CI CHCIAŁAM PISAĆ DZIŚ PO RAZ KTÓRYŚ KIEDY COŚ NAPISZESZ A TU PATRZE .. POWRACASZ ^^ MAM NADZIEJĘ ŻE SZYBKO DODASZ 34 ROZDZIAŁ :D /DARIA

    OdpowiedzUsuń