piątek, 26 kwietnia 2013

O historii Cherry i Zayna - czyli ciekawostki z opowiadania.

Jezu, przepraszam was! Tak bardzo chciałam, żeby ten post znalazł się na blogu 25 kwietnia, ale niee, oczywiście, mój pech prześladuje mnie od zawsze! Przepraszam, ale akurat w tym dniu coś stało mi się z modemem i no.. DUPA. Akurat w ten dzień, no bo czemu nie w inny nie? Eh...
Coś mnie wzięło. I przyznam szczerze, że zaczynam pisać tą notkę już 20 stycznia. Dodaję ... po dość krótkim namyśle.
Dodaję wam ciekawostki i fakty na temat bloga, opowiadania i poniekąd mnie samej.
Mam głęboką nadzieję, że wam się spodobają ;) *a jak nie to wpier*** :D*

#1. Główną inspiracją była Karoline. To dzięki niej zaczęłam pisać. Ale nie zapominam również o Beth i Oli :)
#2. Planowałam założyć bloga już w lutym, jednak bałam się, że nikomu nie będzie się podobał, nikt nie będzie czytał i że nie potrafię pisać.
#3. Już przy zakładaniu bloga planowałam użyć Kiss Me Eda Sheerana do sceny +18. I tak się stało w parcie 38 :D
#4. Do napisania krajobrazu z Partu 17 zainspirowała mnie wycieczka szkolna. Co ciekawe, badałam wulkany, a wokół wznosiły się przepiękne łąki z pastwiskami.
#5. Planowałam, żeby Harry przeleciał Sarę lub Taylor.
#6. Kiedy Hazza odwiedza Martę w Estonii, Cherry boli brzuch a Harry daje jej wykład na temat działania układu rozrodczego kobiety. Większość tych informacji opierałam na Wikipedii. (Part 29)
#7. Pomysł Marta+Harry=sex pojawił się po setnym obejrzeniu Friends with Benefits.
#8. Marta i Olaf mieszkali w bliźniaku, jednak nie mieli sąsiada. Dom był niezamieszkany.
#9. Najtrudniejszym moim wyborem było : Zayn czy Niall.
#10. Olaf grał w Arsenalu Londyn na pozycji ofensywnego prawego pomocnika.
#.11 Marta miała swoją ulubioną górkę w parku. Przed rozpoczęciem studiów, w każdej wolnej chwili i w momentach potrzeby głębokich przemyśleń spędzała tam wiele czasu.
#12. Chłopcy mieli ogromne pomieszczenie w swoim domu, które używali tylko i wyłącznie do przyjęć.
#13. Żałuję pomysłu, w którym Marta staje się tancerką Cher.
#14. Mój rekord to trzy napisane rozdziały w jeden dzień.
#15. Pomysł palenia Cherry wziął się z własnego doświadczenia.
#16. Marta była uzależniona od kawy.
#17. Straciłam co najmniej pięć (o których wiem) stałych czytelniczek prawdopodobnie z powodu nudnej fabuły opowiadania.
#18. Niall porzucił Cherry z powodu wygasającego uczucia, opinii chłopców i zaangażowania Zayna.
#19. Żałuję, że w opowiadaniu pojawiła się osoba Adriana i historia z nim związana.
#20. Marta nie miała lewej nerki.
#21. Zarówno Marta jak i Olaf planowali nigdy nie wracać do Polski.
#22. Zayn zadedykował aż 7 tatuaży Marcie.
#23. Ed Sheeran był na przyjęciu urodzinowym Nialla, jednak Marta poznała go dopiero w sylwestra.
#24. Chłopcy musieli odmalowywać salon trzykrotnie przez dziwne zabawy i wymysły Louisa.
#25. Zayn i Marta często spotykali się z młodszą siostrą Malika - Waliyhą, którą Cherry bardzo polubiła.
#26. Planowałam wplątać do opowiadania Maxa z The Wanted, co wywołało by kłótnie Zerry.
#27. Louis skrycie podkochiwał się w Karoline przez pewien czas.
#28. Był moment kiedy planowałam zabić Cherry i tak skończyć opowiadanie.
#29. Nic mnie tak nie cieszyło jak 50 wyświetleń. Nawet 10 000 nie dało mi tyle radości. #DziwneWiem
#30. Louis cieszył się z zerwania z Eleanor i szybko o niej zapomniał.
#31. Nie mam nic do pary Louis&Eleanor w realnym świecie. Lubię ich i szanuję, jednak jednym małym powodem, dla którego usunęłam ją z opowiadania było jej imię. Zawsze robiłam w nim błędy, później musiałam wracać i poprawiać, co mnie irytowało, bo zwalniało mi pracę.
#32. Harry nigdy nie poczuł nic więcej do Marty, jednak miałam to w planach.
#33. Przeczytałam sporo stronek o zabytkach w Londynie, by móc je umieścić w opowiadaniu.
#34. Dylan nigdy nie czuł nic do Cherry. Oczywiście oprócz sympatycznej przyjaźni.
#35. Na początku Dylan miał być gejem.
#36. Najdłuższym rozdziałem był part 9 i żałuję, że nie podzieliłam go na dwie części.
#37. Marta i Olaf mieszkali w dzielnicy Tower Hamlets. Szkoła Marty znajdowała się w City of Westminster, a chłopcy najpierw mieszkali w Southwark.
#38. Według mnie kilka pierwszych rozdziałów jest beznadziejnych. SERIO bardzo beznadziejnych.
#39. Cherry miała zaburzenia psychiczne po śpiączce, dlatego wkurzała się o byle co. Np. Na randce z Niallem, gdy zapomniał o jej urodzinach. (Part 21)
#40. Główna akcja opowiadania rozgrywa się od września 2013r, do czerwca 2014r.
#41. Cherry i Zayn spotkali się po raz pierwszy 7 września.
#42. Adrian nie miał dobrych stosunków z chłopcami.
#43. Olaf najbardziej lubił Nialla. Zaraz po nim był Zayn.
#44.  Marta nigdy nie spotkała Emmy. Jednak gdyby do tego doszło, zdziwiłaby się bardzo. Dziewczyny były bardzo do siebie podobne.
#45. Emma, Karoline i Cassie współpracowały ze sobą. Każda miała inny motyw : Karoline - urazy z dzieciństwa. Emma - utrata Zayna. Cassie - twierdzenie, że Cherry była faworyzowana i wszystko zdobywała podlizywaniem się, a nie talentem. Czyli czysta zazdrość.
#46. Marta miała zaliczone tylko 3 semestry na uczelni.
#47. Megan była bezrobotna.
#48. Kontakt Pauli i Marty urwał się dość szybko. Czemu? Bo... nie lubiłam tej postaci ;)
#49. Adrian pracował jako dziennikarz sportowy.
#50. W poście pt. ,,Przywitanko" jest wzmianka, ze uczę się grać na gitarze. Nie wierzcie w to, kiedy to pisałam, uczyłam się fakt, może jakieś dwa dni i na tym się skończyło. :)
#51. W swoim życiu zaliczyłam tylko jedną taką noc, kiedy nie spałam, a pisałam rozdziały. Ale dużo było takich nocy, podczas których kładłam się dopiero o 4 nad ranem.
#52. Cherry często się spóźniała. Ja spóźniam się niemal codziennie, dlatego użyłam tego w opowiadaniu - ot taka przypadłość.
#53. Planowałam wprowadzić wampiry w rozdziale 10.
#54. Gdzieś w komputerze mam rozpisany materiał na nowego bloga. Mam dwa rozdziały i prolog, jednak sama nie wiem, gdzie ten plik jest. Napisałam go w czerwcu 2012.
#55. Zakładka You're My Happiness prowadzi do bloga mojego i Karoline. Stety lub niestety z tego duetu powstał tylko prolog i jeden rozdział.
#56. Zayn podarował Marcie nowego Bentleya jako prezent pod choinkę oraz jako nagrodę za zdane prawo jazdy.
#57. Podczas zdawania prawa jazdy, Cherry wsiadła nie do swojego samochodu. Dlatego Karoline chybiła. (Part 39)
#58. Marta w towarzystwie Adriana czuła się niezręcznie.
#59. Na początku planowałam inny rozwój akcji. Marta miała wpaść do domu chłopców i udawać psychopatkę, na polecenie swojego nauczyciela z praktyk. Tak miało wyglądać ich pierwsze spotkanie.
#60. Planowałam, żeby Cherry zagrała w filmie biograficznym o 1D, jednak wolałam tego nie przeciągać.
#61. Marta miała być uczestniczką X Factora, a chłopcy mieli być jurorami na jednym z etapów. Tu byłoby kolejne spotkanie, a Marta nie zaszłaby za daleko. To były jedne z moich planów.
#62. Senne herbaty w 16 parcie wpadły mi do głowy, kiedy z pół otwartymi oczyma pisałam rozdział, właśnie pijąc herbatę.
#63. Tylko w jednym rozdziale (23) wystąpiła narracja 3-osobowa. Czy lepsza niż 1-osobowa... Komentarze zostawiam wam.
#64. Marta najczęściej zwracała się do Harrego po nazwisku.
#65. Planowałam wprowadzić psa do opowiadania, jednak stwierdziłam, że Marta i tak ma dużo na głowie.
#66. Zayn w opowiadaniu miał dwie dziewczyny oprócz Cherry. Plus udawany związek z Perrie.
#67. Dylan i Marta zagrali w jednym z filmów parę.
#68. Marta wróciła do Polski dopiero w 2017r.
#69. W opowiadaniu wystąpiło 5 scen +18.
#70. Marta spełniła swe marzenie i stała się popularną i cenioną aktorką.
#71. Chłopcy i Cherry nagrali jedną piosenkę, jednak woleli jej nie ujawniać.
#72. Planowałam podzielić blog na dwie części. W drugiej zespół 1D by nie istniał. Nastąpił by rozpad przez kłótnię między Niallem a chłopcami.
#73. Aż cztery razy zdarzyło mi się nie pójść do szkoły przez bloga.
#74. Syn Marty i Zayna to Naim.
#75. W epilogu Megan jest w ciąży z Harrym. Urodziła dziewczynkę, oczywiście.
#76. Adrian wrócił do Polski na stałe jeszcze 2014r.
#77. Olaf wiedział, że jedynym dawcą nerki dla Marty mógłby być jej ojciec, ale nie chciał się z nim kontaktować. (Part 18)
#78. Niall w parcie 45 razem z Harrym i Zaynem wrócił do Anglii, odnalazł Avery i zabrał ją ze sobą do Paryża.
#79. Każdy z 1D i ich dziewczyny były zaangażowane w zaręczyny Zayna i Cherry.
#80. Na początku to Paula miała być dziewczyną Nialla, a nie Avery.
#81. Mi osobiście bardziej podoba się związek Marty z Zaynem, nie z Niallem.
#82. Od sierpnia do listopada była przerwa na blogu, bo zaczynałam 3 klasę i nie miałam czasu podrapać się po... łokciu, a co dopiero pisać bloga ;) PRZEPRASZAM.
#83. Pierwszy raz Zerry jest w parcie 38.
#84. Zayn i Cherry mieli dwie randki na Tower of London, które mi osobiście bardzo się podobają :D
#85. Malik potajemnie spotykał się z Cassie, ponieważ miała informacje na temat Emmy, które on pragnął poznać.
#86. Prolog na bloga napisałam 23 kwietnia o godzinie 14 około. Właśnie teraz, pisząc ten fakt, jest ta sama godzina i ten sam dzień, tyle że ROK później.
#87. Niall mieszkał w tej samej dzielnicy co Zayn i Cherry.
#88. Rozpiska dotycząca epilogu :
a) Najpierw jest sytuacja Olafa i Marty, kiedy są jeszcze w Polsce.
b) Druga sytuacja również jest o rodzeństwie. Dzieje się ona przed rozpoczęciem głównej akcji opowiadania w Londynie.
c) Trzecia przedstawia pierwsze spotkanie Zerry z perspektywy Zayna.
d) Czwarta jest całkiem jasna. A dzieje się na początku lipca, gdy Cherry wróciła z Paryża, a Zayn jest dalej w trasie.
e) Ślub Zerry - w roku 2016.
f) Podróż poślubna Zerry.
g) 4 lata po ślubie, One Direction jest w trasie, a Cherry i jej syn Naim i reszta dziewczyn... wiecie co dalej :)
h) Wieczór, tego samego dnia co sytuacja h) :D
#89. Łatwo wydedukować, że Naim urodził się w 2016r.
#90. Cała ta sprawa z Emmą jest wytłumaczona dokładnie w rozdziale 43.
#91. Roben to lokaj Malików, którego Zayn zatrudnił, gdy wyjeżdżał w trasę.
#92. Wrong Way, jak ktoś nie pamięta, to nazwa klubu, w którym pracowała Cherry.
#93. Moje motto życiowe to ,,Wiara czyni cuda" dlatego... to wszystko ;)
#94. Liam ożenił się najwcześniej oczywiście :D
#95. Ostatni ożenił się Niall.
#96. Na chwilę obecną na blog ma 233 komentarze... Pomyśleliście o tym samym? Tak, MAŁO i to w huk.
#97. Kraje w których liczba wyświetleń była największa : Polska, Stany Zjednoczone, Rosja, Niemcy, Francja.
#98. Łączna liczba wyświetleń na chwilę obecną to 13 465
#99. Ankieta pt. ,,Czytasz?" kończy się dokładnie w moje 18ste urodziny.
#100. Następny blog będzie prawdopodobnie o Harrym :)
Dam wam znać jak coś napiszę. Obiecuję, że coś jeszcze stworzę. Ale nie oczekujcie linku do nowego bloga zbyt szybko :)
A tymczasem... Żegnam was. Odchodzę wręcz... :)


7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. w poprzednim komentarzu zdania się poprzestawiały -_-
    więc pisze jeszcze jeden :D

    Straciłam co najmniej pięć (o których wiem) stałych czytelniczek prawdopodobnie z powodu nudnej fabuły opowiadania.

    NUDNEJ ?! SERIO ?!
    Ta fabuła jest naaajlepsza !
    Ale ty pewnie będziesz nadal obstawiała na swoim.. :D
    No ale mniejsza...


    Mi osobiście bardziej podoba się związek Marty z Zaynem, nie z Niallem. <-- PJONA.

    Następny blog będzie prawdopodobnie o Harrym :) <--- YAY ! ^^

    Planowałam wprowadzić wampiry w rozdziale 10.
    hahah no nie mogę z tego ^^
    jestem ciekawa jak by to wyglądało :DD


    #61. Marta miała być uczestniczką X Factora, a chłopcy mieli być jurorami na jednym z etapów. Tu byłoby kolejne spotkanie, a Marta nie zaszłaby za daleko. To były jedne z moich planów. <--- to by było trochę oklepane. chociaż w sumie co ja tam wiem.. nawet się nie znam na pisaniu :D

    Marta i Olaf mieszkali w bliźniaku, jednak nie mieli sąsiada. Dom był niezamieszkany.<---- ile oni mieli pokoi ? zastanawia mnie to :D

    No to chyba tyle. z niecierpliwością czekam na kolejne opowiadanie ^^ Mam nadzieję że nie będę musiała długo czekać, prawda? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie zgadzam się z tym komentarzem :DDD

      Usuń
  3. WOOW. że ci się chciało. *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i z tym też ;) że ci się chciało..

      Usuń
  4. Zostałaś nominowana do Liebster Award: http://www.polandonedirection.blogspot.com/2013/05/nominacja-do-liebster-award-4.html
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Your car might be stolen if you don't keep this in mind!

    Imagine that your car was taken! When you visit the police, they inquire about a specific "VIN decoder"

    A VIN decoder is what?

    Similar to a passport, the "VIN decoder" allows you to find out the date of the car's birth and the identity of its "parent"( manufacturing plant). You can also find out:

    1.The type of engine

    2.Model of a vehicle

    3.The DMV's limitations

    4.The number of drivers in this vehicle

    You'll be able to locate the car, and keeping in mind the code ensures your safety. The code can be viewed in the online database. The VIN is situated on various parts of the car to make it harder for thieves to steal, such as the first person's seat on the floor, the frame (often in trucks and SUVs), the spar, and other areas.

    What if the VIN is intentionally harmed?

    There are numerous circumstances that can result in VIN damage, but failing to have one will have unpleasant repercussions because it is illegal to intentionally harm a VIN in order to avoid going to jail or being arrested by the police. You could receive a fine of up to 80,000 rubles and spend two years in jail. You might be stopped by an instructor on the road.

    Conclusion.

    The VIN decoder may help to save your car from theft. But where can you check the car reality? This is why we exist– VIN decoders!

    OdpowiedzUsuń