środa, 19 grudnia 2012

Bardzo pilna sprawa - Blog miesiąca.

Cześć, witajcie itd.
Mam nadzieję, że przygotowania do świąt idą u was jak najlepiej :D bo u mnie nie za bardzo.. mniejsza z tym.
Mam bardzo pilną sprawę.
Otóż mój blog, z tym oto lekko przynudnawym opowiadaniem został nominowany do bloga miesiąca. :D
Link TUTAJ
Po lewej stronie jest ankieta, a moje opowiadanie jest numerem 25.
Dlaczego to piszę?
Ponieważ bardzo serdecznie chcę was prosić zagłosowanie na to opowiadanie (nawet mi się trochę zrymowało!) :D
Kurdę, to moje pierwsze jakiekolwiek lekkie wybicie się i może trochę za bardzo wzięłam to do siebie, ale nie będę przez to spać w nocy :D
Więc... Wisienki, zagłosujecie? :)
Może Zayn was przekona?
Nie? A agent 069 Horan?
 Kurde... To może ta smutna minka Harrego was przekona?
Nie? A Payne?
 A co powiecie na marchewkowego Lou?

Dobra... To łapcie wszystkich i głosujcie, jeszcze raz błagam! :D

2 komentarze:

  1. jejku jak ja kocham twojego bloga ♥ już zagłosowałam. Trzymam kciuki ! < 69

    OdpowiedzUsuń
  2. gify są mega! <3
    xoxo

    OdpowiedzUsuń