środa, 25 kwietnia 2012

Prolog

  Historia lubi się powtarzać. I choćbyśmy bardzo chcieli, nie oszukamy tego, co ma nadejść.
To co jest dla nas przeznaczone, musi się wydarzyć. Miłość, odrzucenie, przyjaźń, zdrada, pożądanie,oszustwo
Wiele uczuć doświadczyło moje serce. Niestety te złe przyszły pierwsze.
Teraz pozostało mi się cieszyć tymi dobrymi , doceniać je i ich nie stracić. Za wszelką cenę nie stracić.
Wierzę w to, że tak zostanie. Doświadczenie mi tak nakazuje. Bo przecież WIARA CZYNI CUDA.
  Z sercem przepełnionym miłością spoglądałam na dwie najważniejsze osoby w moim życiu.
Ta magia którą wnosili do mego życia, była nieobliczalna. Wiedziałam że mogę liczyć na ich wsparcie.
Właśnie teraz, w tej chwili uświadomiłam sobie, iż wygrałam najtrudniejszą walkę w życiu.
Walkę o szczęście. Ale czy dane będzie mi poznać prawdę ?
  Gdzieś za moimi plecami usłyszałam kojący dźwięk gitary i najpiękniejszy śmiech na świecie...
________________________________________________________
 Uhh... Prolog za mną . Z racji tego, że dziś jest już późno, rozdział I postaram się dodać jutro ^^
Miłej nocy ;)
Wiśnia :D

2 komentarze:

  1. zapowiada się ciekawie ;)

    btw. dzięki, że czytasz mojego bloga - overcomemyfear.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dopiero zaczynam czytac i zapowiada sie bardzo ciekawie !! < postaram sie komentowac kazdy rozdzial > ;**

    OdpowiedzUsuń