środa, 25 kwietnia 2012

Przywitanko :D

Cześć i czołem !
Będę tu prowadzić bloga o One Direction.
Zwlekam z tym od bardzo dawna , ale jednak... przełamałam się .
Mam wielką nadzieję, że ktoś będzie to czytał i wyrażał swoje opinie. O te złe również proszę ! Nie milcz tylko mi wygarnij co ci siedzi w główce ^^ przyjmę wszystko. 
Jeszcze troszki nie ogarniam tych wszystkich szablonów, czcionek itd.
Ale mam nadzieję, że się rozkręcę i nie będzie aż tak źle.
Po prologu i rozdziale pierwszym proszę mi napisać czy warto dalej się temu poświęcać i czy jest co czytać;)
Kilka słówek o mnie:
Mam na imię Marta, mam 15 lat, moją pasją jest zdecydowanie piłka nożna. Tak wiem, dość rzadko spotykane. Od zawsze chciałam nauczyć się grać na gitarze, co też w wolnych chwilach robię.
Moje marzenia? hmmm... i tu jest ciężko, bo mam jedną, wielką, czarną dziurę w głowie na temat przyszłości.
Jeżeli ktoś chcę się dowiedzieć czegoś o bloogu, o mojej osóbce, czy po prostu chce być informowany tu moje gadu : 35590209 i twitter @mar_wisniewska.
Swojego twittera dodaj w komentarzu. Będę informować jeśli chcesz ^^
Z góry mówię : OBIECUJĘ WAS NIE ZANIEDBYWAĆ !
Wiśnia :D

1 komentarz: